Lurade?

1:a april idag, någon som känner sig lurad?
Själv tror jag mig ha avslöjat 2 aprilskämt från media:
1: Rix FM återanvänder ett aprilskämt som går ut på att man ska sms:a sök till ett nummer och få tillbaks en programvara som gör det möjligt att spåra anhörigas mobiler... Sj misstänker jag att man instället skänker pengar till Canserfonden, så var det sist tricket användes -fast då gick det hela ut på att man kunde tjuvlyssna på andras samtal...
2. NT hävdar att Hörsalen och hörsalsparken ska rivas och göras om till ett centralt torg, vet i katten om det kan tas serriöst... Osar katt lång väg...

Får se om jag kan återkomma senare och förlänga listan, men nu måste jag rusa: Idag sticker I din lilla värld ut på uppdrag i verkligheten!
Vill inte säga vad än, men den som lever får se...
Återkommer ikväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0