Kraftig pluggångest!!!

Solen skiner och jag är inne (finn ett fel)
Ska ägna dagen åt att plugga, idag måste jag bli klar med min del av pm1 så att vi kan sätta ihop det på måndag, men det är dagar som denna diciplinen sätts på prov...
Men det är bara att inse fakta, jag ska jobba hela nästa vecka och har inte tid då, alltså måste det göras idag!!!
Solen skiner säkert imorgon med och jag kan njuta då, nu plockar vi fram diciplinen!!!
Men innan jag börjar ska jag faktiskt smita ner till gymmet, men de öppnar inte fören 9 på lördagar -löjligt om du frågar mig för jag har varit vaken sen 6 och väntat på att få komma dit...
Men nu ska jag hoppa i träningskläderna, håll tummarna för att min diciplin är stark idag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0