Kräfta, moi???

Jisses vilken dag, vilket väder!!!
Just nu är jag kär i våren, det är den första värmen som ger den där extra energin som man behöver för att stå ut till sommaren...
Jag har varit ute hela dagen och det syns!!!
Solbränna, yes sir!
Blir väl vackert när det lägger sig, men just nu är jag mest kräftröd :P
Bådar gott inför morgondagen när jag planerar att vara ute hela dagen ju!!!!
Billie dyker upp vid 06:45 (hans matte börjar jobba 7) och sen är det långpromenad som gäller...
Eller ja, jag ska tvätta mellan 6-9, men sen ska vi ut!!! Och eventuellt ska Ida med, skönt att prata av sig lite :P

Men nu ska jag slänga mig i soffan och vänta på att 24 börjar, äntligen har tv4 kommit ifatt där jag slutade se =D
Längtar efter fortsättningen, bara det inte är för bra för då kanske jag kör ett 24 maraton i morgon natt och ser älsklingens inspelade avsnitt!!!
Nej, nu ska jag följa det här så jag slipper vänta -diciplin Linda!!!

men ja, soffan skriker på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0