Jädrar i min låda...

Vilket väder, jag är såld...
Man vill liksom inte gå in, bara vara ute hela tiden :P
Klockan 9 kommer Ida hit och då ska vi ta med Billie till stranden och gå en riktig lågpromenad =D
Men först ska tvätten bli klar, men det har gått riktigt smidigt!!!

Massa kul inbokat i eftermiddag med:
Klockan 15 ska jag vara uppe på jobbet (så skönt att skriva så: "jobbet" som en god karamell) för kassamöte, spännande!!!
Det är bara 1 timme och det får inte ta längre tid än så för 16:20 dyker svärfar upp hemma hos mig och då ska vi åka och titta på hans nya valp!!! 4 veckor, kan det bli sötare än så??? Hmm, får se hur många valpar som slinker ner i fickan och med mig hem  ;)

Annars pratas det en del om att vi ska grilla ikväll, men får se hur sugen älsklingen är på det efter att ha eldat gräs hela eftermiddagen :P Men ja, min lilla hobbypyroman kan väl knappast få nog av eld :P

men nu ska jag ta tvätten och sen är vi redo för en dag ute =D

Kommentarer
Postat av: hanna

ja, tyvärr är det ju så! :(

2009-04-03 @ 11:41:51
URL: http://esth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0