God morgon!

Ojojoj vilken kväll det var igår!!!
Hjälp vad kul jag hade, skrattade så mycket att mina magmuskler fortfarande värker!
Vi var på supermysiga Grand Hotell i deras vinterträgård där vi bjöds på fantastisk italiensk buffé med fri dryck till (jag tog cola, men många drack vin -mycket vin)!
Hade det riktigt bra vid mitt bord med 2 till från kassan, Köttmästaren (dålig på namn), chefs-Petra, investeringskungen och någon från styrelsen...
Underhållningen var riktigt bra, men ljudet var lite kasst -tror faktiskt att de ska vara med vid invigningen imorgon!
Serverades underbar efterrätt med, pannacotta och tiramisu (inte min grej, men pannacottan -wow)
Sen drog partyt igång, vi fick 4 dryckeskuponger och sen var det trängsel i baren som gällde, men jag fortsatte på inslaget spår och tog en cola...
Men det var kul att se alla ha så kul, jag gick inte därifrån fören kl 24...
Och nu klockan 9 har jag föreläsning, men känner mig faktiskt rätt pigg ändå!
Och det var så värt att stanna så länge, hade sjukt kul med framförallt Jon-Michael och Amelie, men även Anne och mina bordsgrannar... För att inte tala om när jag dansade till "video killed the radiostar" med chefen...

Men nu är det dagen som gäller: har föreläsning 9-12, första JÖK föreläsningen på minst 1 månad, sen blir det och käka lite innan jag cyklar upp till jobbet, ska jobba 13-17...
Lång dag med andra ord, och när jag kommer hem måste jag fixa lite matlådor och plugga -helst samtidigt för att tidsoptimera, men får se hur det blir med det!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0