Firar inte folk Valborg?

Ja jisses, firar inte folk valborg längre?
Jag tror att åtminstonde halva Halmstad har varit o handlat ikväll, vi hade kö i butiken från 15-21:00 (troligen innan dess med, men då började jag) och i princip alla storhandlade...
Liksom, vem storhandlar kl 20 valborgsmässoafton? Kan det vara eldningsförbudet som tar ut sin rätt?
´
Sj tänker jag fira resten av valborgsmässoafton med ett glas cola, lite hela jordnötter (såna som elefanter alltid matas med i tecknade filmer...) och datorn/tvn som sällskap!
Börjar äntligen komma i fas med att jobba igen, kroppen vänjer sig så smått med det nya livet så nu kanske jag inte stupar i säng varje kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0