...

Jag har sedan jag kom hem försökt att ringa Stina flera gånger, men när ingen svarade blev jag orolig och ringde mamma för att höra om hon hört något. Men nej, hon hade inte pratat med henne idag... Vi babblade på i en kvart eller så och sen gick det 10 minuter och så ringde hon igen, då hade Stina ringt upp henne från sjukhuset. Hjärtat igen, dessutom misstänker läkarna att hon har vatten i lungorna...
Fan varför händer det här???
Och nu när jag absolut inte kan åka hem, jag har triljoner saker att göra både i skolan (upptar hela helgen) och på jobbetk, men egentligen vill jag bara slänga mig på första bästa tåg hem! Stina är det närmaste en mormor jag kommit och hon betyder enormt mycket för mig, det här känns in i helvete tungt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0