Borde ha gjort igår

Morgon'
Är rätt trött, men laddad -idag ska vi upp till City Gross i Värnamo och provjobba! Dags för skarpt läge!!!

Men jag var ju på jobbet igår med, men när jag väl var hemma var jag så trött på allt att jag inte orkade blogga...
Vi hade i alla fall brandutbildning vilket var väldigt givande, även om jag hört mycket av det förut...
Fick testa att släcka brinnande docka med brandfilt och spruta med kolsyre- och skumsläckare, lättare än jag trodde :P
So far so good, men när jag skulle hem sen hade cykeljäveln punka...
Fick dra den hem, hade göra 40 minuter!!!
Efter det var jag sur och behövde träna så jag stack till gymmet och tränade kondition i 50 minuter, sen var det bara hem och käka och dö i soffan typ :P
Men idag är en ny dag med nya möjligheter och jag ska verkligen försöka orka blogga när jag kommer hem, får se hur det blir med den saken :P
Men nu ska jag iväg, håll tummarna för att det går bra!!!

Kommentarer
Postat av: linda

vi ska på brandutbildning i maj med statoil. ska bli intressant. och bra o få höra allt igen, var ju några år senast =)

2009-04-16 @ 17:31:04
URL: http://lindaakaviggo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0