Produktiv kicka ;)

Weei, vilken dag...
Tycker faktiskt att jag förtjänar en guldstjärna lr två...

Masade mig upp redan 06:50, tog bussen från älsklingen 7.15...
Hemma vid 8 snåret, bytte kläder, kollade posten o drog till gymmet...

Körde ett pass easy line (cirkelträning -fattar inte var easydelen av det hela är bara... Grymt bra träning, min nya favo eftersom Forza verkar vara totalt okänt i den här hålan :P )
Sen lyxduch på gymmet *välförtjänt*

Hem o plugga personligt varumärke, en redigt grym bok -kan rekomendera ett besök på www.dittvarumarke.se
Lunch med gulachsoppa o vitlöksbröd, satt fint på en tisdag =D

Cykla till skolan, snabbstopp på maxi innan föreläsning med lilla virriga Gudrun mellan 13-15, rätt intressant... trodde aldrig att tekniskinstallation skulle vara så givande...

Hem igen, läste klart boken...
Fixade det sista inför morgondagens hemtenta och började på nästa...
Men sen ungefär där dog all ork... :P
Blidde att ställa sig o trilla köttbullar istället...
Blev riktigt gott, men hade glömt att köpa hem lingon!! *ynk ynk*

Men nu, nu tar jag kväll...
tror till och med att jag ska krypa ner i sängen, kanske slänga in "Walking withe lions" i dvdn... Lr så blir det mythbusters, som vanligt :P

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0