Mitt i veckan, dags för avstämning...

Den här dagen känns lite bättre nu när det är halvtidsvila :P

Är schemalagd 8-17 idag... Hade 2 timmars föreläsning... sen var dt tänkt att vi skulle ha seminarium, o visst hade vi det -men lätt det skummaste jag har varit på :P Men men, vem klagar, vi kom lindrigt undan...
Slutade tidigare (11.20) så nu har jag långlunch :P
Ska vara tillbaka på skolan 13:00, ska förbereda morgondagens lektion :s Hey, imorgon är det jag som tar värvning ;) Är du på lektionen imorgon så förstår du vad jag menar ;P
Inlämning och seminarium kring hemtenta2 mellan 15-17 också... upplyftande, not... men min tenta blidde grymt bra om jag får säga det själv...
Å jag måste skriva klart hemtenta 3 ikväll med, blir nog tyvärr ingen tid för träning *gråter*
Men gör jag klart den ikväll så är allt jobbigt slut för den här veckan =D Då kan jag träna massor imorgon! O förbereda för Ciccis ankomst med :D
O handla klart födelsedagspressenter till henne, o så tillsvärfar... Vad köper man tillhonom? en man i sina bästa år?

Men ja, nu ska jag ta tag i disken o sen hoppa på min cykel upp till skolan igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0