Analys av gårdagen...

Weei, stallet igårkväll...
Började riktigt bra, fick en försenad födelsedagspressent av svärföräldrarna: Ett broderat exemplar av vår klubbjacka =D
Nu tog jag ju ingen bild, men får fixa det nästa vecka :P

Nästa supergrej var ju att jag fick Zack, the one and only...

Men oj vad pigg o busig han var igår... Kan säga att det är jättekul, men inte när vi ska rida serriös dressyr, skänkelvikningar i släng/skentrav  blir så där...
Sen har min ena stövel blivit helt konstigt, alt. min vänstra vad blivit jävligt fet... Fick kramp o blodstopp i benet för att stöveln var för tight :(
Så nu är det jag som letar upp en skomakare idag och fixar slitsar till stövlarna!!!

Idag är annars en intensiv pluggdag... men först träning: Easy Line (cirkel träning) 9-9:45 är det tänkt....
Men sen, satan i gatan -Ska jag läsa hur jag stärker mitt personliga varumärke...
O sen föreläsning, 13-15...
Sen blir det mer plugg...
Gud vad kul dt låter ;)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0