Söndag...

Söndag, söndag, söndag...
Sista dagen innan rapportinlämningen...
Nu är det dags att producera den däringa slutsatsen bara :P
Men först tog jag mig friheten att sova länge... Ingen pojkvän som skickade sms tidigt tidigt, fast dt kan ju berott på att jag vaknade när han skulle gå i morse och förmanade honom lite "och nu glömmer du inte matlådan, caprice" ... Använde självklart min allra mest maffialika röst, så där grötig och härlig som den kan vara kl 5 när man är lite sömndrucken :P

Sen ska jag ju på ett litet kalajs i eftermiddag med... Linnea (mickes systerdotter) fyller 2 år, stora tjejen blir hon nu :D
Har köpt den sötaste tröjan ever och en ännu sötare plych-häst... hmm kanske ska behålla den själv... den är så söt, men tror hon blir lite besviken på mig då...

Men först duscha/äta frukost/skriva rapport...

Kulelikuligt...

Kommentarer
Postat av: Bantarbritta

Tack för alla fina tips! :) Första projektet är väl ioförsig att måla väggarna tråkigt vita, men det projektet känns tråkigare. ;) s

Kul att du gillar min blogg! Jag håller tummarna för dig i tävlingen!

2008-10-19 @ 10:52:48
URL: http://bantarbritta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0