Slutseminarium!!!

Weei, så var ledning av människor klar, avslutad och färdig...
Men kan inte säga att jag enbart dansar glädjedans, för den här kursen har betytt så oerhört mycket för mig...
Jag har utvecklats som människa, som ledare och som klasskamrat. Jag har fått vänner för livet tack vare alla krav som ställts på oss och jag har hittat vilket ämnesområde jag vill fördjupa mig mer inom... Som det känns i dagsläget kommer jag i största möjliga mån styra in min utbildning mot organisation och ledarskap. Det tror jag kan bli riktigt hållbart när jag sen ska ut i byggbranschen! Se upp, om några år är det jag som är chef för det underbara företaget Lundberg & Lundberg Bygg AB, eller vad säger du brorsan ;)

Men nu ska jag ägna kvällen åt något utav det roligaste som finns: STALLET!!! Tror att det behövs om jag ska orka med en dryg vecka av intesivt tentaplugg...

Sen är det så att jag går vidare med "Operation: Lära älsklingen att laga fler maträtter än snabbmacaroner och mamma scans köttbullar"... Så kvällens utmaning för honom blir att laga: Sjömansbiff!!! Lagom avancerat och relativt svårt att misslyckas med! Och för säkerhets skull, jag har skrivit ner utförliga steg för steg instruktioner (i vissa fall med bilder och målande metaforer). Det här tror jag att han klarar med bravur!!! Jag tror bestämt att jag håller på att göra honom till kock med!!!

Men nu är det dags att byta om, jag återkommer!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att du är färdig. Har du fått mina mail? dels rättningen och sedan ZYX?

Låter gott med sjömansbiff!!! Klart att Micke fixar det.

2008-10-20 @ 21:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0