Säger någon ett ord till så smäller det!

Okej, nu börjar jag bli psykiskt trött...
Min hjärna är fullproppad... Det pyser ut ur öronen... Jag kan Inomhusklimat, fuktig luft och mollierdiagram, tappvatten, spillvatten, dagvatten, ventillation... Men sen: det tar totalstopp, hur ska jag få plats med värmesystem, värmebehov, el och belysning, drift och underhåll samt installationsplacering uppe på det? Min hjärna är full!!!! Det hoppar ut Spygatter, punglås, DUT, LOD och LUD ur öronen på mig!!!
Så nu, bara för mitt höga nöjes skull ska jag ha en tävling: Den som först lämnar in det rätta svaret på vad de ovannämnda grejerna är/betyder vinner en grön badboll i valfri färg... Kan man dessutom säga vart och varför spygatter används så slänger jag in förra årets IKEA-katalog i vinsten...
Lycka till!


JA JAG HAR PSYKBRYT JUST NU!!!



Kommentarer
Postat av: Kersti Lundberg

Ta det lugnt. Det är bara knappt två månader kvar till jul och då skall du ju bryta mönstret genom att serva Norsholmsborna med bensin, godis och korv.

Det känns väl helt ok eller hur?

Själv sitter jag av två helt meningslösa dagar på mitt arbete som är helt dött.

Vi hörs.

Föresten Fredrik och Linda har fått en flicka. Ja det är Stina som har talat om det förstås.

Puss och kram

2008-10-27 @ 07:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0