Problematiskt...

Okej, stort problem...
Vi skall intervjua en människa i chefsposition, inget problem i sig...
Jag vill ju gärna intervjua någon inom bygg och fastighetsbranchen, inte heller något problem...
Jag skickade iväg ett mail till VD:n för en större fastighetsförvaltare/bostadsbolag, nepp inga problem här heller...
Nu har jag fått svar och här börjar problemen, jag kan få en intervju på måndag... MEN jag måste samtidigt lämna in själva råmaterialet till vår gruppchef på måndag... Men säg att jag får ett möte vid 13-tiden, då har jag gott om tid att både utföra intervjun, renskriva och maila in den...
Eller???
Kan jag göra så? Jag vill ju hemskt gärna göra just den här intervjun...
Eller ska jag sätta mig och ringa runt till folk? Känns som det kan bli svårt ändå att få till en intervju den här veckan med så kort varsel... Faktiskt...
Nej, vet ni vad.... Nu ringer jag upp mitt intervjuobjekt och bestämmer en tid!!! Det här kommer ju att gå galant och jag kommer hinna renskriva råmaterialet i tid till ridningen börjar... Nemas problemas...

Nej, nu när jag har avreagerat mig ska jag återgå till pluggandet... mycket att göra idag...
Måste ta tag i U.L.F-rapporten, läsa klart boken och förbereda mig för eftermiddagens möte på Anns jobb...
Ha det så bra nu, och njut av solen -ni som har tid att vara ute ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0