Oj, det gick snabbare än väntat...

Jag ringde upp intervjuobjektet, men han satt i möte... Pratade dock med hans trevliga assisten och kom överrens med henne om att skicka ett mail. Så nu har jag mailat honom, väntar bara på svar om tid :P

Sen har jag skrivit ihop inledningen till ULF-rapporten, vilket var typ allt jag har att göra till den... känns så där, hade gärna velat haft något äkta att skriva om...
Men ja, är man bra på formalia så är man...

Nu ska jag ta ett litet brejk och gå ut, ta en nypa luft och göra en sväng inom hemköp... Sedan är det jag som sätter mig på bibblan och pluggar... måste läsa ut boken, men bara 60 sidor kvar... om jag är riktigt duktig kanske jag kan börja skriva på hemtenta 4 (the last one...), det är nog mitt mål för dagen...
Men har bara tills 17 på mig, då ska jag träffa Ann & co på hennes jobb :P Vi ska planera vårt rollspel =D Enligt Totte så ska jag vara träd, men tror det har något med de fyra färgerna att göra... förklaring följer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0