Oj, det går ju...

Hjälp, orden bara flödar ur mina fingrar...
Har skrivit 1½ sida nu med referenser, argument och egna åsikter... Börjar dessutom se snyggt ut... Efter snart 2½ år på högskola börjar formalian sitta i ryggmärgen... Ska jag vara helt ärlig tycker jag äntligen att jag skriver snygga vetenskapliga rapporter!!!

Kan för övrigt tillägga att Coca Cola och en stor skål godis kan vara lite utav hemligheten bakom att det fungerar så bra... Det + att jag sitter i älsklingens lägenhet där det inte finns så många distraktioner när jag är ensam :P

Nej, nu får det vara slut på brejket, tillbaka till rapporten :P

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad är syggrad?

2008-10-19 @ 16:01:24
Postat av: Mamma

Ursäkta jag menade syggmärgen? You know mina problem när jag ser fel

2008-10-19 @ 16:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0