Nu känns allt lite positivare...

Tänk vilken skillnad lite mat kan göra...
Har fortfarande ont i halsen, men det känns bättre nu när jag fått ätit lite och kommit igång rejält...
Slutsatsen att dra av detta är helt klart att jag inte borde ha gått o tränat imorse, jag skulle ha legat kvar i sängen hos älsklingen -men är man envis så är man...

Har suttit och jobbat lite med räkneövningen nu så jag vet vad jag ska fråga Gudrun om i eftermiddag... Känns som jag är på banan med den i alla fall... Har ju till och med snyggat till den i excell, jag är så djävulskt allergiskt mot att lämna in sönderkladdade handskrivna saker... Varför ska man göra det när det finns underbara dataprogram för det?

Nu ska jag straxt fixa iordning mig (läs: Sätta på masken ;p ) och bege mig ut med min lilla cykel i regnet :( Det är tur att jag har rejäla regnkläder i alla fall!!! Finns det något värre än att sitta på en föreläsning med blöta kläder? Nej just dt :P

Vad gör alla andra idag? Något kul på gång? Ni får mer än gärna ge mig något kul att tänka på!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0