Motivera, mycket mycket mera!

Okej...
Nu är föreläsningen slut och jag borde ta tag i instuderingsfrågorna...
Men som sagt, borde...
Gör jag det? Neeeeeeeeeeeeeeej... Jag sitter och läser de 10 bloggar jag läser regelbundet och försöker komma på hur jag ska kunna få min blogg att bli ännu mera intressant och locka läsare... Dilema dilema...

Vi ska ha gasque med den 5 november, med tema tidsepoker... ehh, ooookej? Och exakt vad ska jag klä ut mig till då? Förslag mottages mer än gärna!!!! Och det samma gäller till Halloweenfesten på kåren nästa onsdag... det är svårt att klä ut sig!!! I alla fall när man har begränsad budget :P

Nej nu ska jag krypa ner i myskläderna och sätta mig med teknisk installation!

Kommentarer
Postat av: Mamma

har satt in 50 kr till satsumas på ditt konto. Vet inte om du får in dem idag (21/10) eller imorgon.

Puss och kram Krya på dig!!!!!!!!

Mamma

2008-10-21 @ 16:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0