MEN!!!

Nej nu är jag sur...
5:an borde banlysas från att visa bra serier, för när det är som mest spännande då blir det tekniskt avbrott!!! Vad fan har de för praoelever i kontrollrummet? Och vet ni vad det värsta är, helt plötsligt blev 5:an kanal 9... Hu?
I övrigt slutade Greey's väldigt dåligt... Dör hon??? Av en istapp? eller drömmer bara Meredith? Och hur kan man vara så velig om en kille? Han är bra för henne, så det så!!!

Nog med ilska...
Nu ska jag krypa ner i den nybäddade sängen =rena lakan... Men frågan är om jag ska förstöra helhetsintrycket genom att ta dän det nya överkastet... Blev grymt snyggt... Lägger upp bild imorgon, har inte datasladden med mig!

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0