Men för böveln!

Okej, mycket dålig uppdatering här...
... MEN det har jag rätt till... Är dunderbamse förkyld, o det ger inte med sig!
*ynkynk, stackars mig*

Men jag har ändå varit duktig idag...
Masade mig upp 06:35 imorse (iochförsig en dum idé) och gjorde mig iordning o cyklade till skolan, men ja... Jag svetades som en sportsocka innan jag än nått förbi sturegymnasiet (=halvvägs) och fick frågan "Vad i helvete gör du här?" utav inte mindre än 8 kursare... Känns som folk bryr sig om mitt hälsotillstånd *värmer* ... kan säga att jag stannade en hel timme på föreläsningen, sen cyklade jag hem och stupade i säng... sov i 3 timmar efter den ansträgningen :P

Men efter det har jag faktiskt bytt lakan i sängen (behövdes efter ett antal febernätter), diskat (hur kan det bli så mycket disk när man är en person?) och tvättat!!!

Nu väntar jag på att tvätten ska torka o sen bär det av ut till älsklingen! Känner att jag förtjänar en helg med bara ompyssling, tur att jag har världens gosigaste pojkvän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0