Måndag: Uppladning inför stressveckan från helvetet...

Måndag...
Känner stressen och pressen, mkt som ska göras på en ynka liten vecka...
* Ska skriva klart hemtenta 4 tills på onsdag morgon... Dvs. jag måste göra det imorgon kväll...
* ULFrapporten ska sättas samman och fixas till...
* Ledare svarar direkt ska skrivas... Gjorde intervjun idag och har renskrivit råmaterialet, men det ska jag bli en rapport också... 4 olika författare och dess åsikter ska pressenteras ihop med det som mina intervjuobjekt tyckte...
* Matteuppgiften i byggen SKA bli klar!!!

Och på allt detta har jag 4 föreläsningar, med 3 seminarium -varav vår grupp skall hålla i det ena... 2 timmar om småpratets underbara betydelse i en organisation...

Sen vill jag ju gärna hinna med lite träning också, nu när det går så bra =D
Men allt det här är problem för morgondagen...
FÖR IKVÄLL ÄR DET STALLET SOM GÄLLER!!!!
Och jag ska ta nya bilder på alla skönheterna i stallet... Göra mitt eget lilla galleri över mina prinsar och prinssessor... Så Linidis, glöm inte kameran (mobilen) hemma idag!!!

Nej, nu är det klädbyte som gäller!!!
Återkommer med rapport från min favvo plats numerto ono!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0