Måndag morgon, nu börjar upploppet...

Just nu springer jag genom sista kurvan innan upploppet, jag känner Motståndet, det är 100 meter kvar till mål... Mellan mig och segern står måndag och tisdag, för på onsdag går jag i mål och sen är guldmedaljen min! Det här racet ska jag vinna!!

Idag är det ensamplugg som gäller, tror att det är bäst för allas vår hälsa...
Tänker sitta med gamla tentor och se vad jag kan av dem... Känner mig ändå hyffsat säker på teorifrågorna... Räkneuppgifterna är lite knepigare, men jag kan dem om jag tänker till... Allt blev lite klarare efter att ha pratat med Gudrun igår, dessutom skickade hon ett gulligt mejl till mig... Vi hade ju tentagenomgång i fredags med en räkneuppgift i 4 steg, men vi han bara med 3 steg... Så jag bad Gudrun att maila ut svaret, och det kom igår... Nu är det så att jag har två mailadresser, min lite mer oserriösa msn adress o min mer serriös söka jobb/kontakta viktiga människor mail... Tyvärr är den lite mer oserriösa den som är registrerad på skolan o dit kom ett massutskick från Gudrun med lösningen, i min serriösa mail kom däremot ett personligt mail, lite gulligt tycker jag =D

Sen är det så att jag inte tänker plugga hela dagen, jag tänker åka ut till Älsklingen tidigare och sen så blir det stallet tidigare!!! Jag ska bara rensa hjärnan, borsta hästar och bara njuta!!!
Jag ska även försöka att ta lite bilder och lägga upp dem här, om jag får pållarna att smila upp sig!!!

Pepé

Zack!

Filippa


Sen finns det ju många fler skönheter

Men nu ska jag ta tag i plugget ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0