Lördag morgon, klockan ringer 8?

Okej, under normala omständigheter skulle det aldrig hända, men ska man tentaplugga så ska man!!!
Jag ska sätta mig med frågorna som Sofia o jag ska plugga in under eftermiddagen... Vi ska sitta mellan 12-16:30 så vi har en del tid att få in något på!!!

Och jag har sovit bra inatt, förutom att jag drömde att jag var nere på Hallshuk, men det är kanske inte så konstigt eftersom jag satt o drömde om det igår!!!

Ser för övrigt ut att bli en strålande dag i Halmstad idag, kanske inte det optimala att sitta inne då -men jag får ju en liten cykeltur till och från Sofia :P

Svärmor trillar in runt 17-tiden och lägenheten ser relativt välstädad ut... och dessutom är ju hon van att se Mickes bombnedslag till lägenhet ;) Nej då hjärtat, så farligt brukar det inte vara!!!

Men nu säger jag over and out och plockar upp mina böcker och block, nu kör vi järnet!!!

Kommentarer
Postat av: Bantarbritta

På Lagerhaus har jag köpt det mysga pepparkaksljuset (som står tänt nu, jag är helt kär i det... ;) ).

2008-10-25 @ 09:01:28
URL: http://bantarbritta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0