Lördag, dags att vara lite effektiv!

Okej, lördag förmiddag... Dags att låta produktiviteten flöda...

Är något trött till att börja med...
Fick ett sms av pojkvänen 8 "Är du vaken" Ja, tack så hemskt mkt, nu är jag det... Han hade glömt sin lunch hemma och snäll och rar flickvän som man är så var dt ju bara till att masa sig upp ur varma sköna sängen och gå bort med den till hans jobb... Men ska inte klaga för mkt, jag fick en rätt härlig morgonpromenix i det underbara vädret :D

Sen var dt hem, ducha och sparka igång datorn -trodde jag...
Hela jäkla datorn hade pajat... mhmm, vad kul det är när viktigare än viktigast rapporten skall skrivas klart... Men bara bita ihop och utöva lite problemlösning, dvs. trycka på norska knappen och försöka starta om datorn....
upprepa proceduren 3 ggr.
Bli förbannad, fundera på att slänga ut datorhelvetet från balkongen... Strunta i datorn... Äta frukost, tänka ut en nödlösning...
Nödlösning 1: Ringa svärföräldrarna och fråga om dem har en dator ledig... Nödlösning 2: Ta bussen in till Halmstad igen och starta upp min felfria dator... Nödlösning 3: Testa att starta åbäket igen...
Nödlösning 3 fungerade, så nu sitter jag här och skriver...
Men jag ska ta tag i mitt arbete nu, det är det jag borde skriva på... Återkommer med rapporter senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0