LEDIG!!!

Ojojoj, dålig update här...
Men haft mkt att göra...
TAck för lyckönskningarna till tentan, kan säga att det kändes bra... Borde ha fått ihop tillräckligt med poäng till ett godkännt, kändes så när jag gick ut ur salen i alla fall...
Och efter det har jag glömt allt vad skola heter... (och blogg också tyvärr...)
* Jag har börjat läsa Harry Potter (mhmm, kors i taket -minst sagt... men de funkar, till och med spännande)...
* Vi har varit på Ullared (jajaja, jag vet att det heter Gekå's), skulle köpa julklappar, men blidde kanske mest till mig själv...
* Jag har varit med svärmor ut i skogen och lagt upp spår, riktigt kul att se in action... Våra hundar har ju alltid arbetat med annat (jakt och jaga mopeder ;p )
* Varit på Väla (IKEA + ALLA affärer), handlade faktiskt julklappar... Både till mor o bror... Gäller att vara ute i god tid...
* Vi har invigt Mickes nya fritös, gjorde egna pomes, väldigt avancerat... Men någon där ute, har ni en enkel steg för steg instruktion i hur man gör friterad kyckling/räkor?
* Sett halva första säsongen av CSI (Micke köpte boxen i Ullared), och insett att jag trots allt inte sett alla avsnitt minst 4 ggr...

Och fortfarande så är det liksom bara fredag... Det är två dagar kvar av helgen, kan det bli bättre?
Inga planer för morgondagen, bara vara, flyta, finnas...
Just den här helgen är livet som bäst, inga måsten -inga krav...
I like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0