Konsten att lyssna på sin kropp...

ojojoj... mina ben känns som cement, men det är det värt! Gud vad jag älskar Easy Line!!!

Idag var vi inte riktigt lika många, 10 st tror jag, vilket innebär att det inte blidde så mkt konditionsbrädor, men tur det... mina ben var rätt stumma... Men kan säga att svetten lackade rätt bra ändå... Hehe!
Och jag måste säga att jag älskar alla söta gamla tanter på gymmet.... Så härliga! Ska återge en liten konversation jag hade när jag kom in i salen...
Jag: hejsan... Har du redan börjat?
Tant1: Ja, jag har inte kört det här innan, men man vill ju vara lite busig och testa
jag: Jo men det här är skoj
Tant1: Men vet du hur man gör?
Jag: Ja, du måste ha ryggen mot hela bomen (hon satt i mage/ländryggsmaskinen) *visar tillrätta så gott jag kan*
Tant2: Är du instruktör i detta?

Haha, tyckte jag var kul... men ja, det vore väl toppen att få bli Easy Line instruktör... Tror till och med att det är ett pass jag skulle klara av att hålla eftersom man inte måste räkna några takter där inte :P


Igentligen borde inte jag blogga nu, borde skriva på ledare svarar direkt... men det går så där...
Har skapat en arbetsmal, med kapitel och allt... Fixat snyggaste innehållsförteckningen, och skrivit en grymt bra inledning...
Har klistrat in allt råintervjumaterial och har egentligen bara att leta upp lämpliga teorier att jämnföra med, men det vill sig inte riktigt....
Så istället sitter jag här... Funderar på att ta en sväng ut på stan, köpa lite frukt så jag har något att tugga på (=roligare) och hitta det sista till Linnéa.... Tror nog att det får bli så!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0