Jag vill ha en pulsklocka...

Okej, idag är kroppen stum...
Stallet igår och jag hade Pepé, han är underbar på alla sätt ovis, men om man inte driver igång honom ordentligt så går han mest och latar sig... detta resulterade i att jag använde helt andra muskler än dem jag använder när jag rider kanonkulan Zack... Sen är det ju så att man är lite dålig att stretcha efter ett ridpass, men hästen går ju liksom i första hand... kan ju inte gärna låta honom stå med sadel o träns på medan jag stretchar...
... Sen var jag på Easy Line imorse med underbara Maria... Men där o då sa kroppen i från... Kändes som om varje liten benmuskel skulle hoppa av och traska ut genom dörren och lämna mig och mitt elaka tränande... Men svettades som en lite gris i alla fall... Kom ut ur salen och upptäckte att jag var ungefär lika röd som en nykokt kräfta i augusti... Hade varit lite kul och haft en pulsklocka där och då... Och nu är det så att min favorit träningsblogg: Spark i Baken lottar ut 2 stycken pulsklockor... Underbart vackra är de... framförallt den vita är riktigt snajdig... Och tänk så bra det skulle vara att veta vad pulsen ligger på under easy line-passen.... Men ja, frågan är om jag skulle våga ha pulsklockan på mig på cykeln till skolan när det alltid blåser motvind, halmstad när det är som bäst -or not....

Nej nu ska jag ta tag i hemtenta fyra, men ICAs husmanskostkokbok lockar och pockar på mig... och jag har fått nya numret av Buffé med... NEJ diciplin Linda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0