Jag blir glad i hjärtat!

När jag ser expressens nya satsning!!!

Från och med nästa vecka och 20 veckor framåt kommer det att komma ut en ny kokbok med tidningen varje vecka, för endast 69 kronor... Självklart dansar jag glädjedans över detta eftersom en utav mina största laster är just kokböcker!!! Frågan är bara hur jag ska få plats med 20 kokböcker i min kokbokshylla, men det är ett senare problem!!!! 
Det enda som stör mig med upplägget är egentligen att kokboken ska vara 10 kr dyrare än filmerna de brukar slänga med i tidningen... men men...

Och jag vet att jag borde plugga, men det går så där... Tar bussen ut till Laholm nu 12:08, o ska packa ihop mig, mina böcker o tillbehör tills dess... Men som sagt kokböcker, dä e grejer dä!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad mycket mat du kan laga för 69:-/vecka Linda. Har du tänkt på det? DU KANSKE KAN TA KOPIOR OCH SEDAN GE BORT DEM I PRESENT!!

Puss och kram

2008-10-27 @ 19:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0