Helt slut!!!

Idag har det varit plugg, plugg o lite mer plugg...
Gick upp 8 imorse, satte mig o pluggade 9, åkte hem till Sofia till 12 för att plugga, hem vid 16 o plugga till 17 då svärmor kom, paus med bio mellan 17-20, hem o laga mat och sen plugga mellan 21-00... Har nog aldrig pluggat så här hårt, men det är ju fucking unbeliveble mkt frågor!!!

Men nog om det, en trevlig sak med idag (inatt) är att vi ställer om klockan o får sova en timme längre imorgon!!! Mindre trevligt sen imorgonkväll när det blir mörkt en timme tidigare, men det är ett senare problem :P Innebär att även om jag går upp 8 så sover jag egentligen till 9, göttmos!

Men tror att det är dags att knoppa nu, John Blund står och hoppar på min axel -en envis jäkel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0