Har jag duchat lr ska jag ducha?

Nu känns livet mkt bättre!!!
Har varit på easy line med underbara Susann!!! Gud så jäkla kul det var och proppfullt med!
Idag var det intensivt!!!
Började träningen med 20 min på favorit maskinen "springa i luften" (vet egentligen inte vad den heter, men märket är arc trainer)... Kör alltid den på inställningarna styrka nivå 10... ger underbar träning med 45 sekunder på 10 i lutning (max) och 35 imotstånd och 15 sekunder med 10 i lutning och 100 (max) i motstånd... Ger bra träning som pumpar ut ben och rumpa samtidigt som flåset kommer igång rejält...
Sen snabb streetch innan Easy Linen... 
18 stationer idag... Mkt kodition och rumpdips... gjorde plankan 5x30 sekunder... rätt späckat :P
Frågan är om jag kommer upp ur sängen imorgon...
Och min plan som var att gå och köra lunchpasset med Maria imorgon... men vi får se, imorgon är en ny dag...

Nej, nu har jag svettas av det mesta så att det är lönt att hoppa in i duchen utan att jag ska eftersvettas som en loppa sen :P
O sen matlagning... Tänk Kassler, champinjoner, paprika, annanas, chilli... mhmmm och så lite ris till det med.... =D
*hungrig*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0