God morgon...

Så nu sitter jag här, uppe okristerligt tidigt...
Varför?
Jo jag o Marica ska plugga bygg... Hon bör dyka upp när som hellst...
Men jag har redan hunnit med att skriva på hemtentan, går väl så där men det är en början i alla fall...
Och jäveln med gräsklipparen är igång igen... Även om jag inte kan begripa vad han klipper för något under mitt fönster, vi har ju för fan bara stenplattor på gården! Men men...

Idag ska jag även klämma in ett besök på gymmet, måste komma igång igen... kändes så oerhört jäkla bra igår, o finns det något bättre sätt att ladda upp inför helgen än att ta ut sig rejält innan helgen.... =D
I löv!

Sen ska jag ev. plugga lite med Sofia också, men vet inte om jag orkar det idag... får se... annars tar vi det nästa vecka...

Men nu ska jag släppa in Marica, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hittade hit via bloggportalen så var tvungen att kika in :)

2008-10-10 @ 08:43:49
URL: http://emmacandell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0