Ge mig mera Fringe!

Herregud, hur kan en timma gå så fort???
Jag är helt betagen av den här serien...
Spännande, nervkittlande och allt... JAG VILL HA MER!!!
Ni som missat Fringe... Se den snarast!!!
Jag vill inte gärna framstå som tv nörd, men nu har jag en serie varje kväll i veckan...
21:00 är primetime =D
Måndag: CSI -förklaring onödig
Tisdag: House, I love! Alla ni idioter som ser pinsama desperat... BYT KANAL!
Onsdag: Greey's... Se inlägg från igår... Sjukhusserie när den är som bäst
Torsdag: Fringe...
Kvällarna utan älsklingen blir så mkt enklare när det finns bra tvprogram...

Men till den eviga frågan, hur fan ska jag kunna sova efter det här?
fringe ger mig hjärnspöken, jag börjar analyser.... Tänk om "mönstret" finns? Hur kommer då det här att sluta?
Sen är det ju funderingar kring serien... Vem är Boven? Olivias chef, han är en hal djävel.... och han pratar alldeles för mkt med en annan hal djävel för att jag ska vara lugn... Den hala djäveln i fråga: VDn för "massive dynamic", hon är nog redigt elak -lr? Och vart är grundaren av BMassive dynamic? Han omnämns ofta, men vart fan är han? Lever han? Och vem är det som jagar david?
JAG VILL VETA!!!!
Hur ska jag kunna sova? Förslag någon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0