En historia om regn, ösregn...

Okej, kunngörelse: I Halmstad ösregnar det, och inte ett vanligt ösregn där vattnet faller nedåt, nej här ska det vara så jäkla speciellt och regna på tvären...
Men tacka vet jag regnbyxor, den människan som uppfann det är värd sin vikt i guld (försöker att göra utroppstecken, men den knappen funkar inte på Fias dator...)

Vi sitter o tentapluggar nu, går ändå hyfsat -känns bra, faktiskt...
men vi har paus nu, Fia rökpaus o jag bloggpaus... lite beroendeframkallande...
Vad gör alla andra en söndag? Handuppräkning för alla som inte pluggar utan har det lungt o skönt?
När jag ändå är ute, någon som har ett bra middagstips åt mig? Gärna snabblagat, men super mumsigt... Lämna många tips

Over an out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0