Duktig OCH ambitiös...

Oj oj oj, har faktiskt varit riktigt duktig idag... Och jag har fler ambitioner för eftermiddagen...

Idag har jag:
* Varit på förelsäsning 8-12 och faktiskt kännt att det var givande... Gudrun är ändå rätt kul...
* Handlat nya Vilda djur-filmen =D (jag får gilla dem, så dt så!!!)
* Tränat!!! Äntligen, två veckor sen sist... Ofrivilligt uppehåll till följd av sjukdom... Men nog om den, nu har jag tränat!!! Blidde kondition och sedan "EasyLine" on my own... Men gud vad jag tog ut mig ändå... SÅ SKÖNT!!!
* Tvättat...
* Städat: Oh ja, det behövdes!

Sen så vill jag:
* Baka paj till middag: Hade tänkte mig Quiche Lorraine, eller för er som vill försvenska: Ost och skinkpaj... Gott ska det iallafall bli!
* Baka äppelbullar... Dem verkar så underbart goda, men får se om det blir ikväll eller till helgen...
* Börja skriva på hemtenta 4, men ja... ju mer jag tänker på det, dessto mindre sugen blir jag på det... får se...

Det var väl ungefär allt, men det känns som enormt mkt... Är rätt trött nu... men pajen blir av i alla fall :P

Nej, nu ska jag ta den sista tvätten, höres...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0