Det började så bra...

Gud den här dagen kunde inte ha börjat bättre...
Var ju redovisningsdags i dag... 2 timmars föreläsning av supergruppen om Ekman-boken...
Samlades 8 i O-huset... och satte stämningen direkt... tränade magmusklerna och hade allmänt trevligt...
10 började vår stund i rampljuset... Trodde aldrig att det skulle gå så bra som det gick... Vi fick grymt bra kritik! Och opponentgruppen var verkligen toppen!!! Men bäst av allt, vi toppade vårt förra seminarium... Vi gick ut sist av alla grupper och vi slog spiken i kistan för övriga deltagare: Enligt Anders var vi bäst!!!!!!!!!!!

*Dansar glädjedans*

Men sen:
* Regnar
* Huvudvärk
* Saknar älsklingen
* Borde jobba med ledare svara direkt men saknar motivation...
* Vill gå o träna, men mitt pass börjar inte förens 17... tänker köra lite kondition innan, men känns som lite väl lång tid att köra kondition mellan 13:30-17:00... Hade väl snarare tänkt mig mellan 16-17 kanske... Hmm, så vad ska jag nu gör? Vad ska jag göra?
Vill ni gissa?

Hehe, avslöjad... blir en tur till tetris underbara land och sen ev. en liten omgång betapet ;)
Hehe, diciplinen är hög idag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0