Dåligt med update...

Så var tentapluggandet i full gång...
Kan säga att det gått bättre än väntat...
Körde tvätta/plugga/tvätta/plugga imorse... Perfekt eftersom det ger välbehövliga brejk i pluggandet
Sen satt jag på biblioteket mellan 11-14, gick bra det med, med undantag för att dem hade lunschkonsert idag med en ostämd flöjt... lät förjävligt rent ut sagt... Men förståsigpåarna i publiken verkade uppskatta dt... jäkla nötter...
Gick hem sen o fortsatte att plugga till 15:40... sen gnäggade min mobil till, en leveransavisering från jotex....
Fick lilla paketet... Så var bara att knalla iväg och hämta det...
Satan i gatan vad otympligt det var att bära!!!

(ja jag vet att det ser ut som en bal med mineralull, men det var tyg, kuddar o annat smått o gott i -lovar)

Så efter tentan är det jag som syr gardiner :D
Men dt var inte bara mina grejer i, så jag ska faktiskt smita iväg hem till älsklingen ikväll o lämna hans grejer... Ska bli mkt spännande att se hur överkastet blir på hans säng!!!

Efter styrkeprovet att bära hem paketet var jag ju egentligen färdigtränad, men drog en repa till gymmet i alla fall =D Blidde 30 min kondition + easy line med underbara Susanne!

Men nu ska jag packa ihop mig... Bussen går snart o jag längtar efter min utlovade middag :D Alltid trevligt att få maten serverad på bordet när man kommer!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0