Dålig uppdatering...

Okej, börjar känna mig frisk, men uppdateringarna går endå så där...
Hmm, vad ska jag skylla på att det är pissigt stressigt i skolan, men det funkar inte då jag struntar i att plugga o istället ägnar kvällen åt favvosysslan  just nu: BETAPET 
Tror att bloggbristen beror på bristen av intressanta händelser just nu, vill ju gärna skriva något stimulerande...
Börjar iochförsig fundera på att ge ut bloggadressen till folk, vore ju intressant med en läsare lr två ;) Men men, känns inte som jag har tillräckligt omfattande material än... Men å andra sidan, UGGLA gick ut i RIX MORRONZOO efter två veckors aktivt bloggande och deklarerade sin existens... Kanske är en idé, imorgon är det jag som ringer upp Roger, Titti och Fylking Sverige ;P

Annars har kvällen ägnats åt matlagning: Sjömannsbiff! Inte som mamma, men god endå =D, sen har duktiga lilla jag tryckt i mig 4 (FYRA!!!) stycken kexchoklad mörk, mhmm duktigt duktigt... Fast å andra sidan har jag ätit 3 satsumas också... Vet inte om det väger upp frosseriet, men ändå... På tal om satsumas, Hemköp säljer denna vecka satsumas för 9.90 kr/kg... Imorgon är det jag som går dit och bunkrar upp :P

Haft teknisk installation idag med, räknat på Qt, Qv, Qov och gud vet vad... vad sägs om formler som:
Pv=Qv(Tinne-Ttill)=qvent*"rå"*cp(DIT-Ttill)
Ser det inte kuligt ut ;)
Men kändes som jag fattade lite, men hoppas för guds skull att det inte kommer på tentan :s

Nej, nu trorn jag att jag ska ändra layouten på min lilla blogg :P
Återstår att se hur det blir...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0