Dagens:

Känsla: Nu är det dags att ta tag i tentapluggandet
Dricka: Vatten i massor
Tilltugg: Satsumas (om pengarna räcker)
Kläder: Träningskläder nu, sen blir det väl jeans och mysig tröja för att orka med eftermiddagens föreläsning
Frisyr: Toffs och diadem på gymmet, sen blir det utsläppt -friskt och vågat som vanligt
Mat: Lutar åt gulachsoppa, väder för det...
Lyssnar på: Rix Morgon zoo
Väder: Regn, regn och lite till regn... Behöver jag nämna att det kommer på tvären... Gud vad jag älskar västkustsväder
Läser: Ja, tekmnisk installation... Vad annars?
Uppgift: Klara tentan
Roligaste: Easy Line nu kl 9
Tråkigaste: Tentaplugg och vädret!!!
Tanke: Jag måste klara det här!
Verklighet: Jag har lite ont i halsen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0