Bara en liten slutsats...

Okej... nu är arbetet nästan klart...
Så när på en liten liten detalj...
MÅSTE JU SKRIVA EN SLUTSATS MED!!!
Men det går så där...

Dessutom envisas folk med att jag ska agera hobbypsykolog...
Inget ont om det, det är mycket roligare att lösa problem åt andra än att skriva rapport...
Men dt tar på koncentrationen...
Fast, nu kan ni ju få ta del av lite problem... Men för folks anonymitet så nämner jag inga namn...
Problem 1: Hemmet invaderas av tonårspojkar som ska "Lana" = Kaos a la 3:dje världskriget...
Lösning: Men tvinga ungdjävlarna att städa då, skäm inte bort honom....
Problem 2 (mitt eget faktiskt): Min kusins tjej ska ha barn, den här veckan!!! Visste jag något? Nej. Visste mamma något? Nej... Har vi bra relation med mammas bror och hans familj? Absolutly not...
Lösning: Enkelt, pratar inte dem med mig, pratar inte jag med dem... Jag har trevligare släktingar jag kan prata med!
Problem 3: SMS-diskussion:
C"Vad kostade dina stövlar"
L"399, säg inte att dem är billigare hemma?"
C"nej, men jag köpte likadana, utan skaft, för 349. känner mig lurad"
L"Haha"
Lösning: Ser ni vilken underbar psykolog jag är *hehe*, hon kommer att få söka riktig psykologhjälp... *Mohaha*

Nej nu tror jag att jag ska spela lite betapet/tetris... Behöver koncentrera mig på annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0