Weei, jag har cowboyboots =)

Ååå vet ni???
Det fanns, och inte bara ett par utan faktiskt tre par i min storlek i olika färger...
Blidde lite veligt, men tog tillslut de körsbärsrödbruna... De är grymma... Tänkte att jag lägger upp en bild på dem antingen ikväll eller imorgon när jag har hela outfitten på mig... Det är ju svårt att föreställa sig helheten utan just helheten...
Kan även upplysa om att jag hittat en cowboyskjorta med, vilket innebär att jag inte behöver låna älsklingens... Den fanns på rean på H&M och dessutom hade de ta två betala för en på alla reavaror.... Blidde således en skjorta och en t-shirt för 98:-, mucho bra!!!
Så nu är jag förberedd inför morgondagen, ska bara ta hem mina grejor som Johanna köpte åt mig på Ullared igår (tänk pangpang, tänk pikadoller)

Dessutom för alla som undrar: Det blev två flaskor av Blossa 08... Har dock inte smakat än, kändes lite tidigt att börja smutta på den kl 11 ;) Men kanske ikväll, får se... Låter som en lovande smak i alla fall =D

Och bara så att ni vet, just nu säljs en pressentförpackning med alla sorterna (alla utom 08) i miniatyrflaskor (200 ml) för 150:-
Jag kan tipsa om att det vore en bra julklapp till mig, men då gäller det att skynda fynda -de är snart slut...
Men det önskar jag mig mamma! (finns just nu 55 förpackningar på Ingelsta och 39 på drottninggatan om du skulle få för dig att åka in till stan...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0