Way to go, LHC!!!

Så var ordningen oterställd igen...
LHC är tabelledare!!!
Synd att det fortfarande är lång tid kvar till slutspelet, men årets mål gjordes garanterat i Cloetta Center ikväll... Säger bara: Sargen är bra att ha ;)



Förresten blåser det fucking storm här, låter som om altandörren skall slitas bort (den är stängd...), enligt TV4-vädret ska viden tydligen mojna, men jag tycker bara den tilltar... SMHI säger: Varning Klass 1 kuling
Sydväst 14-17 m/s, i natt avtagande.
Bara hoppas att det avtar snart för annars tror inte jag att jag kommer sova något vidare mycket inatt!!! Blir liksom mycket mer mörkrädd i älsklingens lägenhet, inte lika tryggt!!!

Men nu går jag o lägger mig, natti!!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Kul att du också gillar LHC.. Jag mä!!! =)



Nu har jag startat en ny tävling på min blogg!

Vinn ett höstigt halsband eller ett vintrigt armband.



Kika in å va med å tävla vettja!

2008-11-11 @ 08:46:43
URL: http://caspelihna.blogg.se/
Postat av: Mamma

Har du slutat att blogga eller?

2008-11-11 @ 18:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0