Vi är en del av vår historia!

Det känns ändå lite speciellt, något historiskt hände trotts allt inatt... Jag vakade en stun, från sängen... vaknade väl till ett par ggr. annars sov jag gott rakt genom en av de viktigaste händelserna i vår nutidshistoria... Men jag hörde talet, typ, lite halvt ;) Men nu är Barack Obama presseident, från och med 20 januari är det han som håller fanan högt i vita huset... Frågan är bara: Hur mycket av sina vallöften kommer han att infria???
Jag hoppas verkligen att amerikanarna äntligen får sitt sjukvårdspaket, Clinton försökte men hade inte stöd från varken senat eller kongress vilket Obama har...

Så, det var min kommentar på the happining of the year...

Annars börjar jag undra vad fan jag gör uppe... Klockan ringde 6:45, tror jag somnade vid 1-2 inatt... Men ja, tvätthögen var enorm... Och nu ligger den i tvättmaskinen i alla fall :P Och kors i taket: Jag har redan ätit frukost! Enbart för att jag ska ha kraft att orka träna efter tvättningen... Men känns som jag har en späckad dag... huwa...
jag ska tvätta nu 7-9.30, sen träna (tänkte köra kondition och sen lyxa till det med att duscha och basta på gymmet...), sen måste jag springa runt lite på stan (ska ha chokladciggaretter och sen lite alkohol till ikväll, har lovat Fia att jag ska handla åt henne...) och sen kommer Jenny och Johanna, och då blir det utklädnad i 180... tur att min kostym inte är allt för svår att ta på sig... Men Jenny ska knyta på sig toga och Johannas kostym kan nog också bli rätt svår att få på sig... Men jag har lovat att assistera :P

Men nu måste jag gå ner till tvättstugan igen... Dags att byta från tvättmaskin till torkskåp/torktumlare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0