Träning och mat ställer det mesta till rätta :P

Ojojoj, vilket roligt Easy Line pass jag var på förut, ett nyinsatt 45minuters som ska hållas av Lasse framöver (var Maria idag då Lasse var upptagen på annat håll)... Kändes superbra i kroppen, körde först 20 min kondition och sen pumpa Easy Line i 45, underbart!!! MEN det var en riktig tjurkärring på passet, vi var 18 st där och då hinner man inte 3 varv på 45 minuter.... Men dt tyckte hon att vi borde ha gjort, det var för lång introduktion (personligen tycker jag att dt e bra, för då känner de nya sig välkomna och vet vad de ska göra...), Maria var för otydlig i sina instruktioner (Maria var precis lika underbar och hurtig som vanligt), fläkten kunde inte vara igång (själv svettades jag som en gris och hade svårt att andas för att det var så varmt, men hon frös tydligen ... Då kanske man borde anstränga sig lite mer, eller?) och så självklart att vi "bara" körde två varv, det är 2*18 stationer... det tar rätt mkt på min kropp i alla fall, men tydligen inte på hennes... Men om jag säger så här: Vi var 17 st som gick därifrån och svettades som nystekta bacon och en som inte ens var lite fuktig i pannan så kan ju ni räkna ut resten... Men av diskussionerna i omklädningsrummet efteråt var jag inte den enda som störde mig på ovan nämnda kärrings beteende :P

Sen blidde dt hem o duscha innan jag började med middagen: Dagen till är grytstekt kyckling med lök och morötter, serverat med fullkornsris :D Mumma!!! Och tillräckligt mkt för att räcka till lunschlåda imorgon!!!!

Nu ska kvällen ägnas åt min bok, och HOUSE!!!

Får se om jag hinner med ngn mer update om helgen... Måste ju snart beskriva lördagen... Den var ju helt klart bäst!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0