Träning, avocado och kokbok? huh???

Så var jag tränad o klar :D
Helt proppfullt idag och ingen Susanne :( Men väl en Patrik (??? jag är så dålig på namn, men det är den enda instruktör som saknar bild på hemsidan så det borde vara han)... Märktes att det var första passet han höll, men han gjorde det bra. Inte som Susanne och Maria, men bra... Framförallt var han våäldigt uppmuntrande under "army"-övningarna (tänk höga situps med klapp och armhävningar på knogarna...)

Nu har jag precis ätit en avocado för att lugna ner mitt blodsocker :P Ska försöka hoppa in i duschen, tror det är precis vad jag behöver nu...

Men jag sitter o funderar över middagsmat... Jag har fryst gulaschsoppa kvar sen i torsdags, behöver bara tinas... Men samtidigt har jag potatis och spenat hemma så det skulle kunna bli spenat med, men jag har noll motivation till att laga mat just nu... Å hjälp, insåg precis att jag inte har köpt kokboken idag :( Fuck då måste jag ju ge mig ut -Men har INGEN lust med det i det här jävla vädret... Kanske kan ringa mamma och muta henne att köpa den till mig imorgon... Ringer jag upp tilljobbet borde de liksom lägga undan en kopia till mig o så slipper jag köpa expressen också... Vill liksom inte ha tidningsjäveln, bara boken =D

;) 

Kommentarer
Postat av: mi

Var det länge sen de började med kokböckerna?

Jag hopas att snyggast i världen linda kommer fram snart för linda är fin som hon är och hon ser så nöjd ut när snyggast i välrden linda kommer fram :)

2008-11-12 @ 19:57:54
Postat av: mi

Haha, jag tänkte börja jag med, men jag får väl stå ut att jag misade förra då.. de verkar roligt med kokbäöcker som baseras på länder :)

god natt o krams

2008-11-12 @ 22:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0