The Solomon key

Nu sliter det och rycker i min bokläsar-gen, jag vill ha The Solomon key och jag vill ha den nu...
... det är bara ett litet problem, boken är inte färdigskriven än...
Författare kan vara så sega ;)
För er som undrar är det Dan Browns nästa bok och den sägs handla om allas vår Robert Langdon, men inget realees datum finns vad jag kan se? Någon som vet något om den?

Annars matar  jag just nu min bokläsargen med "Svensk maffia", hitintills mkt fängslande... Nutidshistoria när den är som hemskast, jag får se vart den tar mig...

Men nu ska jag bege mig ut i köket o laga Lassange á la garlic... *hehe* Krossade tomater med vitlök, boxholms vitlöks ost och 1-3 vitlökskivor i såsen... Inga vampyrer lär våga sig in här ikväll... Och ingen annan med vettet i behåll för den delen ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för att du befinner dig i Laholm och inte i Norsholm.

Problem nummer ett just nu är att jag inte vet vad du önskar dig i julklapp.Återkom gärna om inom sex -sju veckor.

Puss och kram godbye

2008-11-02 @ 19:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0