Tänk om man vore lite tjenis med vädergudarna...

Ja säger då dt, vilket väder västkusten huserar...
Har regnat hela jävla eftermiddagen nu och jag behöver verkligen handla, men har ingen lust att bli en dränkt katt :(

Men en bra grej: Marica har varit här nu, och Billy trivdes jätte bra... Så nästa fredag är det jag som är hundvakt :D Äntligen får jag en hund att leka med, saknar mina små hjärtegryn så mkt!!!

(inte den bästa bilden, men bästa hundarna)



Men nu ska jag ta mig i kragen o simma bort till hemköp, längre än så går jag inte idag!!!

Kommentarer
Postat av: Kersti Lundberg

Vem är Billy? Fia gillar inte det här att du skall ha en annan hund boende hos dig.

Puss och kram Mamma + två ledsna hundar

2008-11-20 @ 21:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0