Stelopererad???

Eller också så är det bara kiropraktor Trollstads behandling som gör att mina ryggkototr dansar hambo, salsa och jive till hårdrocksmusik... Typ...
Trodde liksom att ryggen skulle må bra av lite horisontalläge, men ja, halvlåg väl mer... Orkade liksom inte lyfta upp boken så min vila fick inte önskad effekt... *suck* vad jag blir trött på mig ibland :P Skippade träning för att ge ryggen en chans o så gör jag så här istället, hade banne mig varit vettigare att träna...

Den här dagen har i övrigt varit skum, mucho skum... Försov mig imorse, kände mig som sju svåra år när jag vaknade -drömde de mest skrämade mardrömmarna ever... Och de har inte riktigt släppt på hela dagen, de gnager i bakhuvudet på något sätt....
Redovisning på föreläsningen, hade helt förträngt det... *Suck*... Men det gick bra, improvisationer är min grej... Sen gästföreläsare från riksbyggen, intressant -men han pratade inte om det jag hellst ville ha info. om (Lenahuset)...
Fick även min frågeställning godkänd av Ingrid så nu känns det som jag kan börja samla råmaterial för det...

Fick ett sms också som inte var så kul, om 3 veckor vet vi om det löser sig! Jag hatar den tid vi befinner oss i, finnanskrisen är ett hjärnspöke som inte borde få härja så fritt som den gör...

Och jag har gjort den godast ugnskasslern någonsin!!! Stekte rödlök, kastanjechampinjoner och paprika mjukt och hälde över i en form. Över det la jag stekt kassler och toppade med en sås bestående av vispad matlagningsgrädde, chillisås, söt senap och annans spad... In i ugnen 20 min och serverade det med potmos =D Det var mumma!!! Och det räcker till kalaslunch imorgon med!!!

Egentligen borde jag hoppa ner i sängen nu, men den eviga orons tid har infunnit sig... tror den dök upp någon gång i torsdags, den tid då det är omöjligt att gå o lägga sig i tid... natten till idag somnade jag inte förens 3-tiden så kanske inte så konstigt med en försovning... Men ändå!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0