Söndagsfilmen...

En söndag vill man gärna ha en kul film, utan för mkt krångel och intriger... Men med hög skrattfaktor... Hemma bäst är verkligen en sån film, jag skrattade så jag tjöt åt vissa scener... Underbar film som får 5 utav 5 möjliga i komedigenren... En typisk tjejfilm egentligen, men jag är ju rätt målgrupp =D

I övrigt har jag en klump imagen... lite nervös inför kommande veckan, men det klarnar nog efter mötet imorgon... Dessutom är jag grymt spänd över lördag: FATTA ATT BARBADOS ÅTERFÖRENAS!!!

Men ja, min vecka känns hektiskt... Men skönt att få jobba lite, träffa blivande studenter o så... Sen är jag lite spänd på vilka studentambasadörer som ska åka med mig... Jag har ju ett liiiiitet problem vad gäller att koppla namn till ansikten, men vet ju efter imorgon... förhoppningsvis är det några från öppet hus-gänget =D
Kom just på att jag kan googla mina uppbokade ambasadörer... Fick träff på en av dem och han är super-ttrevlig, jobbade på öppet hus och bor här på gamletull... Dem andra hade för vanliga namn, jobbiga människor ;)

Pratar med Cicci med, long time no seen... Men men, kul kul!!!

Funderar på om jag ska gå o lägga mig, ska ju vara hos kiropraktorn imorgon bitti... Lite nervös inför dt med, börjar ångra att jag bokade tid... Liksom, det är ju inte så farligt än... visst jag har ont, men det kanske inte går att knäcka tillbaks än... Kanske inte är så illa att det går att åtgärda än... Men å andra sidan... Vis av erfarenhet, om 2 veckor utan knäckande blir jag sängliggande och det har jag INTE tid med!!! Nej, jag fattade rätt beslut som bokade tiden...
 Men tänk om han inte är bra, jag vet att Maria rekomenderade honom, men ändå!!!! Jag blir hispig...
Och ärligt, jag är stressad för imorgon... har ett taight tidsschema... 9 kiropraktorn, 11:00 jobba med affärsplanen, 13:15-16:00 föreläsning Entreprenörskap, 16:00 möte i trade center, 16:55 buss från Högskolan, 18:00 åka till stallet... Och det som stressar mig är att jag måste gå tidigare från föreläsningen och ta mig till Trade Center och sen får inte mötet dra ut på tiden för då missar jag bussen och då hinner jag inte till stallet!!! Så alltså kommer jag vara ap-stressad hela dagen eftersom allt står och faller på sista mötet... Dessutom finns även risken att jag har klara problem med ryggen imorgon eftermiddag, det brukar bli sju resor värre innan det blir bättre... Så ev. kan jag ändå inte rida imorgon o då har jag stressat upp mig i onödan... Hej och välkommen till min söndagsångest!!!


Nej nu är det här inlägget slut.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0