Söndag, tiden går alldeles för fort...

Redan söndag igen, för en vecka sen satt jag hemma hos Fia och pluggade häcken av mig, och nu är det söndag igen... Snart slut på allt vad ledighet heter, imorgon börjar allvaret igen... Nu är det dags för Entreprenörskap och Fastighetsförvaltning, men det känns som om det kan bli bra... Inte så många föreläsningar, mer eget arbete och framförallt INGA salstentor enligt de rykten jag har hört...

Men för att bota söndagsdeppen så kan jag meddela att det är strålande sol i Laholm idag, vi ska ut och gå och Micke är ledig hela dagen: Alltså en bra dag :D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi har också ett underbart väder idag. När Lasse åkte och jagade så var det -5 och strålande sol. Grynet och jag har tagit en stärkande solskenspromenad. Mycket skönt.

Försöker att inte tänka på att jag skall befinna mig 8 timmar i kaoset imorgon.

Vi hörs.

2008-11-02 @ 12:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0